Proces tworzenia gadżetów reklamowych z własnym nadrukiem


Gadżety promocyjne są jedną z form reklamy przedsiębiorstwa, po którą potencjalni klienci sięgają najczęściej. Produkty tego typu mogą stanowić darmowy dodatek do zamówienia lub pamiątkę po jakimś wydarzeniu. Uczestnicy eventów często wręcz upominają się o gadżety, które będą przypominać im o danych okolicznościach. Firma decydującą się na stworzenie personalizowanych gadżetów ma do wyboru mnóstwo produktów, ich kolorów oraz kształtów. Jak wygląda proces tworzenia poszczególnych drobiazgów promocyjnych?

Krok pierwszy - przedstawienie własnego pomysłu


magnesy reklamoweKlient, który decyduje się na stworzenie gadżetu reklamowego, powinien wcześniej zastanowić się nad tym, jakiego efektu oczekuje. Najczęściej wybieranymi wzorami są loga lub nazwy przedsiębiorstw. Są jednak osoby, które oczekują czegoś bardziej kreatywnego. Dla przykładu, tworząc kubki reklamowe z własnym nadrukiem lub magnesy reklamowe, zamawiający chce umieścić wizerunek miasta, wygląd siedziby firmy, humorystyczną grafikę lub ważne dla niego motto bądź cytaty. Po zdecydowaniu się na wzory można przejść do kolejnego etapu.

Krok drugi - wybór najodpowiedniejszego nośnika

Ten etap często stosowany jest zamiennie z pierwszym. W tym momencie klient decyduje o rodzaju gadżetu, na którym zostanie umieszczona wybrana przez niego grafika. Wybór jest obszerny i nie musi ograniczać się wyłącznie do jednego produktu. Zamawiający ma do wyboru między innymi kubki reklamowe, długopisy, a także breloki, magnesy lub przypinki reklamowe. Producent w swojej ofercie ma często też inne produkty jak chociażby podkładki pod mysz.

Krok trzeci - określenie parametrów gadżetu

Tworząc magnesy reklamowe z własnym nadrukiem, kubki, długopisy, czy inne gadżety trzeba określić ich wielkość, kolor, kształt oraz materiały. Producent ma nieograniczone możliwości. Produkty zazwyczaj tworzone są od podstaw, dlatego nie ma problemu, aby stworzyć skomplikowane kształty gadżetów, czy nanieść na nie wyjątkowe kolory. Warto zwrócić uwagę, czy detale wymyślonego wzoru będą odpowiednio czytelne dla użytkownika.

Krok czwarty - przedstawienie gotowego projektu

długopis

Jeżeli wcześniejsze kroki zakończyły się powodzeniem i praca została zlecona producentowi, ten przedstawi klientowi gotowy projekt. Naniesiona grafika może zostać zatwierdzona bądź odrzucona przez klienta, wówczas nanosi się ewentualne poprawki. Po zaakceptowaniu projektu zamawiający określa jaką ilość chciałby stworzyć. Cena jednostkowa jest zaskakująco niska. Przykładowe długopisy reklamowe z własnym nadrukiem to koszt około jednej złotówki za sztukę, natomiast przypinki z własnym nadrukiem często nawet nie przekraczają tej granicy ceny.

Proces tworzenia gadżetów, nawet jeżeli wydaje się skomplikowany, to taki nie jest. Sama realizacja projektu jest z reguły błyskawiczna, a efekt prac jest zawsze zadowalający dla zamawiającego. W ten sposób przygotowane drobiazgi promocyjne skutecznie wpływają na pozytywne postrzeganie przedsiębiorstwa. W zależności od dobranych produktów i materiałów gadżety mogą stać się nie tylko wspaniałym upominkiem, ale również funkcjonalnym przedmiotem codziennego użytku.